איך הכל התחיל?

איך מצאתי את הבועות או איך הן מצאו אותי …

הסיפור שלי עם בועות הסבון, קסום כמעט כמוהן ומתחיל ביבשת אחרת לגמרי.

קיץ 2011, שעת דמדומים, חוף תל אביב, שיחה מקרית עם חבר העלתה בי את הרעיון להשתמש במומחיות שרכשתי בטיול בהודו: עיסוי איורוודה, בעונת הפסטיבלים האירופאית. דחף חזק להרפתקה המזדמנת לא נתן לי מנוח ותוך שבועיים הייתי באוזורה בהונגריה עם מיטת מסאז', שלט ססגוני וידיים טובות. אני ומיטת המסאג' התמקמנו על הדשא עם לקוחות שלא הפסיקו להגיע. הקיץ האירופאי היה באמת קיץ. כשנגמר הפסטיבל, המשכנו איידן, קרולינה ואני בקראוון לפסטיבל בטרנסילבניה ומשם לקרואטיה. כל פסטיבל היה קסם כשלעצמו, אבל התורים הארוכים אל מיטת המסאז' שהיו באוזורה התפוגגו. מזג האוויר התקרר וכך גם האווירה הנכונה לעיסוי. משם יצאנו לפסטיבל סיום העונה בגרמניה, ובסיומו נחתתי בברלין מרוששת ותלושה.

עברה שנה מאז שהסתיים הטיול הארוך שלי בארבע יבשות וחברי בפייסבוק היו מכל העולם. אז עשיתי את מה שמטיילים ותיקים יודעים וכתבתי פוסט “Looking for a place to stay in Berlin”. תוך כמה דקות, מישל שידכה אותי לחברה שלה, שסידרה לי מקום לישון בבית של ההורים שלה. למחרת, בבוקר יום שישי, על קפה בין זרים, מריוס הפולני-ברלינאי, סיפר איך הם מוצאים בועות של יופי בעולם מנוכר. כבר תקופה ארוכה שבה הוא והצוות שלו, עובדים על ציוד ייחודי ותמיסות סודיות להפרחת בועות סבון, ובראשון הם יוצאים לשוויץ. בנדיבות מפתיעה, הוא הציע לי שתי אפשרויות נהדרות: חדר עם עץ לימון בחלון, בפרברי ברלין, או מסע נוסף.

בז'נבה הם מעלים מופע בועות, בכל שנה ומכירים לעולם את אומנות בועות הענק. מריוס אמר שהוא לא מאמין בצירופי מקרים והזמין אותי לקחת את המקום הפנוי האחרון שברכב. מעולם לא שמעתי שיש דבר כזה בועות סבון ענקיות. איך זה נראה? מה עושים עם זה ? אבל כל זה לא היה חשוב באותו הרגע. הייעוד הבא כבר קרא לי – בואי להפריח איתי בועות.

יומיים לאחר מכן, יצאנו ממחוזות ברלין אל עבר שוויץ. מריוס נוהג בג'יפ עמוס ציוד, שלושה מפריחי בועות ואני. בעיירה קטנה ליד ציריך, חיכה לנו אנדרו, חבר צוות נוסף.  בבוקר, כשכולנו התכוננו להמשך המסע, התגלתה אי הבנה. אל הצוות התכוונה להצטרף גם מרטינה, ועכשיו חסר מקום ברכב. מהר מאוד מצאתי את דרכי החוצה מהחבורה. כיאה לנימוסים אירופאים ומחוסר הנעימות, מרטינה הגישה לי בקבוק מלא בתמיסה הסודית – תרכיז להכנת סבון בועות ענקיות ושיעור הדרכה בבניית כלי הפרחה. יש לך עכשיו מקצוע חדש, היא אמרה לי.

בחזרה לאתר >>